فواید جادویی ماساژ برای تسریع لاغری

از تلاش برای یافتن رژیم‌هایی که در اینترنت در مورد لاغری هستند؛ خسته شده‌اید؟ نظرتان در مورد چیزی که هم می‌تواند برای کاهش وزن کمک کند و هم با دلایل علمی پشتیبانی می‌شود چیست؟ در این مقاله ما در مورد انواع مختلف ورزش و یا برخی از درمان‌های دیگر صحبت نمی‌کنیم. اگر به دنبال راهی برای لاغری و کاهش وزن، به جزء دو روش معمول یعنی ورزش و رژیم غذایی باشید، اطلاعات زیادی در اینترنت در مورد ماساژ برای تسریع لاغری خواهید یافت.

ماساژ برای تسریع لاغری

ماساژ برای تسریع لاغری

بسیاری از متخصصان، ماساژ شکم و سایر روش‌های ماساژ درمانی را به عنوان یکی از روش‌های مکمل برای کاهش وزن پیشنهاد می‌کنند. اما قبل از اینکه به مشاور ماساژ مراجعه کنید، باید بدانید اگر قصد کاهش وزن دارید ماساژ چه کارهایی می‌تواند انجام دهد و از انجام چه کارهایی عاجز است. تاکنون چیزی در مورد ماساژ لاغری شنیده‌اید؟ در این مقاله در مورد ماساژ برای تسریع لاغری و اثرات آن بر روی چربی‌های مزاحم صحبت خواهیم کرد.

ماساژ لاغری چیست

ماساژ لاغری چیست؟

ماساژ لاغری، ماساژی است که روند آزاد سازی چربی را در بدن به منظور از بین بردن چربی موضعی فعال می‌کند و باعث می‌شود بدن شکل بهتری داشته باشد. در این ماساژ فرد ماساژ گیرنده به صورت ریکلس روی تخت دراز کشیده و سپس درمانگر ماساژ با آگاهی از اصول و قواعد ماساژ درمانی شروع به ماساژ می‌کند. در این نوع ماساژ ممکن است از برخی روغن‌های ماساژ نیز استفاده شود. در این شرایط ماساژ دهنده باید از علم آروماتراپی و اثرات روغن‌های لاغری و حساسیت و طبع شناسی آگاهی داشته باشد. در ماساژ برای لاغری از انواع تکنیک‌های افلوراژ و پتریساژ استفاده می‌شود.

در ابتدا درمانگر، بدن ماساژ گیرنده را با اعمال حرکات افلوراژ گرم می‌کند. سپس بعد از چند دقیقه ماساژ دهنده شروع به انجام تکینک پتریساژ به ویژه حرکت پیکینگ اپ با سرعت و شدت بالا می‌کند. این حرکت معمولا برای برخی افراد آزار دهنده می‌باشد اما قابل تحمل است. سپس بعد از ۲۰ الی ۲۵ دقیقه ماساژ دهنده شروع به انجام حرکات فریکشن سطحی و عمقی می‌کند و ماساژ را بعد از حدود ۳۰ دقیقه به اتمام می‌رساند.

این ماساژ برای هر فردی که می‌خواهد وزن خود را به طور موثر از دست بدهد؛ کاربرد دارد.

فواید ماساژ برای لاغری

فواید ماساژ برای لاغری

ماساژ درمانی می تواند برای افرادی که سعی در از دست دادن وزن دارند شگفت انگیز باشد.  اما ماساژ درمانی به تنهایی باعث کاهش وزن نمی‌شود و بهتر است آن را در کنار روش‌های اصلی و موثر برای لاغری از جمله رژیم لاغری استفاده کرد. بنابراین اگر شما امیدوار به این باشید که ماساژ درمانی به تنهایی می‌تواند سلولیت پوستی را از بین ببرد؛ وزن‌تان را کاهش دهد و سایز شما را فیت کند؛ احتمالا نا امید خواهید شد.

اما ماساژ می‌تواند در کنار رژیم غذایی و برنامه ورزشی منظم مثل یک معجزه باشد و شما به راحتی به خواسته‌ی خود که رسیدن به اندامی زیبا است؛ برسید. در زیر فقط برخی از مزایای ماساژ برای تسریع لاغری را مشاهده می‌کنید.

  • کاهش استرس
  • کاهش اضطراب
  • کاهش درد عضلانی
  • تسکین کمر درد
  • بهبود دامنه حرکت
  • بهبود وضعیت روحی و روانی
  • خواب بهتر

چه نوع ماساژی برای تسریع لاغری مناسب است؟

چه نوع ماساژی برای تسریع لاغری مناسب است؟

اگر یک فردی هستید که تازه با مقوله ماساژ آشنا شده‌اید، بهتر است بدانید که ماساژ طیف گسترده‌ای دارد و شما می‌توانید از مزایای هر کدام از آن‌ها که کاربردهای خاصی دارند، بهره ببرید.

به عنوان مثال، ماساژ سوئدی از حیث خاصیت‌های استرس‌زدایی بسیار زبان زد است. یا ماساژ بافت عمیق برای افراد ورزشکار و دارای عضلات سخت بسیار مناسب است. همچنین ماساژ شیاتسو تکنیکی است که ماسور از فشار موضعی برای ایجاد آرامش عضلانی و تسکین تنش استفاده می‌کند. با این اوصاف چه نوع ماساژ برای کاهش وزن بهتر است؟

Lynda Solien-Wolfe معاون رئیس بخش ماساژ خانگی باشگاه MMMHi در این باره نظر می‌دهد.

او معتقد است که ماساژ سوئدی برای بسیاری از افراد و بسیاری از نیازها موثر است. او در این باره می‌گوید:

من یک ماساژ سوئدی با فشارهای متوسط را برای ماساژ لاغری توصیه می‌کنم. به ویژه اگر بار اولی است که درخواست ماساژ می‌کنید؛ این بهترین گزینه است. من آن را پیشنهاد می‌کنم؛ چرا که ماساژ سوئدی گردش خون را بهبود می‌دهد، تنش در عضلات را از بین می برد و انواع مختلفی از مشکلات را لمس می‌کند. همچنین حس شادی را در شما بهبود می‌بخشد. پیشنهاد دیگر من استفاده از سلف ماساژ در خانه با استفاده از برخی پمادهای خاص که خاصیت چربی سوزی دارند؛ است. این ماساژ عضلات را تسکین داده و گردش خون را بهبود می‌بخشد.

ماساژ می‌تواند یک بخش مفید و موثر در برنامه کاهش وزن و لاغری شما باشد، اما همه چیز نیست! در این باره مهم است که انتظارات خودتان را تحت کنترل داشته باشید. بهتر است تمرکز اصلی خود را بر داشتن رژیم غذایی سالم و کم کالری و افزایش فعالیت بدنی منظم متمرکز کنید. پس از آن می‌توانید از ماساژ برای تسریع لاغری و یک مکمل اصولی و عالی استفاده کنید. بهتر است یک متخصص ماساژ در منطقه‌ی مسکونی خود پیدا کنید که می‌تواند به شما کمک کند.

همچنین یکی دیگر از بهترین و امن‌ترین پیشنهادات و گزینه‌ها، استفاده از دستگاه و صندلی ماساژور در منزل است که همواره در دسترس بوده و نیازی به هیچ تخصصی ندارد. ما در مجموعه میسرست همواره در تلاشیم باکیفیت‌ترین دستگاه‌های ماساژور را با مناسب‌ترین قیمت تحویل شما مشتریان گرامی بکنیم.

برگرفته شده از:

verywellfit.com

bodysmart.ae

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.