معرفی انواع مختلف صندلی‌های ماساژ

فرض کنید بعد از یک روز سخت کاری یا یک تمرین ورزشی سنگین به خانه برگشتید. در این مواقع یک ماساژ حرفه‌ای برای رفع خستگی و ایجاد آرامش و ریکاوری انرژی از دست یافته از هر چیز دیگری بیشتر دلچسب‌تر است؛ خصوصاً بعد از یک آبمیوه طبیعی و خنک…! امروزه با ثابت شدن مزایای مختلف ماساژ، درخواست مردم برای صندلی ماساژ به طور وسیع در حال افزایش است. در این مقاله برای کسانی که به دنبال خرید یکی از این دستگاه‌ها هستند، معرفی انواع صندلی کامل ماساژور را آماده کرده‌ایم؛ همراه میسرست باشید…

معرفی انواع صندلی کامل ماساژور

انواع صندلی کامل ماساژور

کار و مشغله‌ی زیاد باعث خستگی، کوفتگی و درد در قسمت‌های مختلف بدن از جمله کمر و پاها می‌شود که در وحله اول باعث برهم زدن آرامش روحی و جسمی برای رسیدگی به دیگر موارد زندگی شده و در بلند مدت نیز موجب ایجاد مشکلات متعدد روحی و جسمی می‌شود. ماساژ یکی از موارد و درمان‌هایی است که پس از یک روز سخت کاری لازمه ادامه فرایندهای پیچیده‌ی زندگی می‌باشد. با خرید وسائل مرتبط با ماساژ از جمله صندلی ماساژ، تا اندازه‌ای می‌توان از پس این مشکلات با پرداخت هزینه‌ی معقول و منطقی‌ای بر آمد. اما آنچه که در اینجا مهم است، پیدا کردن یک برند و فروشگاه معتبر با سابقه چندین ساله در فروش مبل ماساژور است. صندلی‌های ماساژ روز به روز پیشرفته‌تر می‌شود. این که صندلی ماساژور یک کالایی تقریبا گران و لوکس محسوب می‌شود شاید صحیح باشد، اما باید این مورد فراموش نشود که شما تنها یک بار برای خرید آن هزینه می‌کنید و از پرداخت طولانی مدت هزینه‌های درمانی در مراکز درمانی و حتی ماساژ درمانی صرفه‌جویی می‌کنید. حال اگر فردی تصمیم به خرید صندلی ماساژور داشته باشد، به دلیل عدم شناخت آن، انتخاب یک دستگاه ایده‌آل برای او کاری بسی دشوار خواهد بود. در این مقاله معرفی انواع صندلی کامل ماساژور را به طور خلاصه خدمت شما ارائه می‌دهیم.

انواع صندلی کامل ماساژور

معرفی انواع صندلی کامل ماساژور

مبل‌های ماساژ، به طور عمده در پنج ویژگی Reclining ،Zero Gravity ،Full Body ،Ottoman ،Heated  قرار دارند که هر کدام ویژگی منحصربه‌فردی را به طور بارز دارا می‌باشند. در ادامه این ۵ دسته را خدمت شما معرفی می‌کنیم. البته پیش از آن، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با فواید بی‌نظیر ماساژ در هر شرایطی آشنا شوید و سپس به ادامه‌ی این بحث بازگردید…

صندلی ماساژور Reclining (استراخت خوابیده)

این صندلی یک انتخاب آشنا برای هر کسی که از یک فروشگاه صندلی ماساژور دیدن می‌کند، خواهد بود. این دستگاه مانند یک صندلی برای فرد تنبل است که ویژگی ماساژ پیشرفته را نیز داراست. اکثر این صندلی‌ها با رویه‌های چرم با کیفیت ساخته شده‌اند که قابلیت ترکیب و هماهنگی با مبلمان منزل را نیز دارند. صندلی‌های ماساژ با ویژگی Reclining برای افرادی که هنگام استراحت می‌خواهند چرت بزنند یک انتخاب و سرمایه‌گذاری هوشمندانه‌ای محسوب می‌شود.

معرفی انواع صندلی کامل ماساژور

صندلی ماساژور Zero Gravity (جاذبه صفر)

جالب به نظر می‌رسد، اما این نوع صندلی یک شبیه‌سازی عالی از موقعیت جاذبه صفر است که فضانوردان در هنگام رفتن به فضای خارجی تجربه می‌کنند. این نوع صندلی، برای از بین بردن درد مفاصل و استخوان‌هایی است که شاید خلاص شدن از فشار و درد آن چندین روز به طول انجامد. این ماساژ یک راه خوب برای تسکین استرس و التهاب در ماهیچه‌ها و یافت‌های کمر نیز است. اما هزینه این صندلی نسبت به سایر صندلی‌ها کمی بیشتر است اما با توجه رسیدن به آرامش روحی و جسمی و تجربه حس فوق‌العاده آن، می‌توان این اطمینان را داد که قیمت آن به ارزش آن است.

صندلی ماساژ Full Body (ماساژ کامل بدن)

این نوع صندلی، نوع نهایی صندلی ماساژ است. خرید این ماساژور، معادل خرید یک خودرو مرسدس با تمامی آپشن‌ها و امکانات می‌باشد. این نوع صندلی گران‌ترین نوع بوده اما بهترین نوع ماساژ را از سر تا انگشتان‌تان انجام می‌دهد. این نوع صندلی ماساژ معمولا در برخی مراکز فروشگاهی، ورزشی و فرودگاه‌ها قابل استفاده هستند. اگر موضوع بودجه برای‌تان مطرح نیست و مشکل به حساب نمی‌آید، بهترین انتخابی است که می‌توانید از آن در منزل‌تان یا شرکتتان استفاده کنید.

صندلی ماساژو Ottoman (عثمانی)

با توجه به بودجه مطرح شده برای صندلی ماساژ Ottoman، این مورد یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در هر منزلی می‌باشد. اما نسبت به هزینه‌ی پرداخت شده برای این ماساژورها، امکانات قابل قبولی نیز دارد. این مدل صندلی‌های ماساژور، بیشتر برای تجربه راحتی بوده و به همین جهت از نظر مکانیکی ضعیف‌تر هستند. صندلی‌های ماساژور Ottoman جزو صندلی‌های رده پایین است و همانطور که گفته هزینه خرید آن‌ها کم است. این نوع صندلی‌ها برای افرادی که علاقه‌مند به خرید صندلی ماساژور هستند، اما بودجه کافی ندارند، مناسب است.

معرفی انواع صندلی کامل ماساژور

صندلی ماساژور Heated (گرمایشی)

اصلی‌ترین تفاوت ماساژورهای دارنده این ویژگی، قابلیت گرمایشی آن‌ها است. دریافت گرما در هنگام ماساژ برای بسیاری از افراد تجربه یک حس فوق‌العاده است که مزایای درمانی خوبی نیز برای تسکین درد عضلات و مفاصل دارد.

تمام ویژگی‌های ذکر شده می‌توانند یکجا در یک ماساژور باشند. اما ملاک اصلی تمایز صندلی‌های ماساژ ۵ ویژگی بالا می‌باشد.

معرفی انواع صندلی کامل ماساژور

معرفی انواع صندلی کامل ماساژور

مجموعه میرست با سابقه و تجربه چند ساله در فروش انواع دستگاه ماساژ دستی و صندلی‌های ماساژ، شما را در انتخاب و تهیه یک ماساژور ایده‌آل همراهی خواهد کرد. شما می‌توانید هر کدام از این مدل های صندلی ماساژور را برای خانه و یا محل کار خود خریداری کنید. بر اساس بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید یکی از مدل‌ها را انتخاب کنید. اگر به دنبال خرید صندلی ماساژوری با کیفیت بالا و هزینه مناسب هستید حتما با ما در ارتباط باشید و از مشاوره کارشناسان میسرست بهره‌مند شوید.

مشاهده محصولات میسرست

منبع :
https://massagechairreport.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.