چگونه شفابخش و انرژی درمانگر خود باشیم؟

هنگامی که شما یاد می‌گیرید تا سه سیستم انرژی بدن خود یعنی معنوی، نیروی حیات و هویت را احساس کنید و با آن کار کنید، می‌تواند یک راه جدید برای مقابله با احساسات منفی مثل افسردگی خفیف، اضطراب و علائم فیزیکی ناشی از این احساسات باشد. اگر نمی‌دانید چگونه می‌توانید حوزه‌های انرژی خود را دستکاری کنید، در این مقاله سه روش ساده برای شروع کار وجود دارد.

چگونه شفابخش انرژی خود باشیم؟

چگونه شفابخش انرژی خود باشیم

مرحله اول: با میدان انرژی خود، توپ بازی کنید

کف دست‌هایتان را حدود ۶ اینچ فاصله از هم روبروی سقف قرار دهید. یک توپ نورانی ۶ اینچی بر روی دست راست خود تصور کنید. سپس تمرکز کنید و هنگامی واقعا توانستید توپ نورانی را حس کنید، ببینید یا درک کنید آن را به دست دیگر خود پرتاب کنید. وقتی آن را به عقب و جلو پرتاب می‌کنید، به احساسی که به آن دارید توجه کنید. آیا احساس سوزش یا وزوز وجود دارد؟ تبریک می‌گوییم شما موفق شدید تا میدان انرژی خود را احساس کنید.

حال این توپ نورانی را درون شکم خود تصور کنید. سپس بر روی حس گسترش توپ متمرکز شوید و سعی کنید آن را در بدن خود بالا بکشید و از سر خود خارج کنید. آیا این انرژی به آسانی، نرمی و به سرعت حرکت می‌کند یا آهسته و سنگین؟ پاسخ به این سوال به شما نشان می‌دهد که چقدر انرژی در میدان انرژی شما جریان دارد. اگر گلوله نور به آرامی و سنگین حرکت می‌کند، احتمالا شما دارای پلوک‌های پر انرژی هستید. هنگامی که دارای بلوک‌های پر انرژی هستید، نمی‌توانید تمام ارتعاش طبیعی خود را احساس کنید.

شفابخش و انرژی درمانگر خود باشیم

مرحله دوم: تمرین خواندن هاله‌ی انرژی خود

هاله شما مانند یک عکس فوری از وضعیت احساسی شما در هر لحظه می‌باشد. هاله می‌تواند در هر لحظه تغییر کند. در این بخش یک راه ساده برای حس کردن و دیدن هاله‌تان را خدمت شما معرفی می‌کنیم.

دست‌هایتان را با فاصله ۲ تا ۴ اینچی از بدن خود نگه دارید. دستان خود را به بیرون و داخل حرکت دهید تا ببینید هاله‌ی شما از کجا آغاز می‌شود. ممکن است هاله‌ی شما به قدری ظریف باشد که مجبور شوید چندین بار این کار را تکرار کنید. زمانی که حس کردید هاله‌ی شما از کجا شروع می‌شود، انرژی بدنتان با دست‌هایتان دنبال کنید تا وسعت آن را حس کنید. یک هاله بزرگ و وسیع معمولا نشان می‌دهد که شما احساس خوبی دارید و از لحاظ عاطفی متعادل و مملو از آرامش هستید. هاله‌ای که در نزدیکی بدن شما جمع و یا متراکم است معمولا نشان می‌دهد سلامت عاطفی شما به اندازه کافی متعادل نیست.

شفابخشی و انرژی درمانی

مرحله سوم: هویت بلوک‌های انرژی‌تان را تعیین کنید

در ذهن خود زمان یا اتفاقی را مجسم و مرور کنید که در آن همه چیز به خوبی پیش می‌رفت و احساس خوبی داشته‌اید. سپس خودتان را در آن لحظه و موقعیت قرار دهید سپس چندین بار این کار را تکرار کنید تا سرزنده و سرحال شوید. حال دست خود را در حدود فاصله‌ی ۳ اینچی از شبکه خورشیدی یا چاکرای سوم (چاکرای شبکه خورشیدی یا چاکرای شبکه عصبی زیر معده -مانی پورا که بالاتر از ناف قرار دارد) قرار دهید و نرمی، سنگینی، بزرگی، گستردگی و انقباض حس انرژی‌تان را احساس کنید. سپس دست خود را از بدن‌تان جدا کنید تا ببینید که انرژی شما تا چه حد گسترده شده است.

برگرفته شده از: massagemag

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.