معرفی چند ماساژور دستی و پرتابل ضروری برای خانه

افراد زیادی هستند که به دلیل قیمت بالای صندلی‌های ماساژور از خرید آن صرف نظر می‌کنند. باید این را بدانید که صندلی ماساژور فقط یکی از انواع دستگاه‌های ماساژور است که می‌توان تهیه کرد. اگر بودجه زیادی برای خرید دستگاه ماساژور ندارید و یا به دنبال ماساژوری هستید که بتوانید در هر مکان و زمانی از آن استفاده کنید بهترین انتخاب برای شما ماساژور دستی و پرتابل خواهد بود. این نوع دستگاه‌های ماساژور انواع مختلفی دارند که هر کدام کاربرد مخصوص به خود را داد به همین دلیل هم باید ابتدا با انواع مختلف آن آشنا شده و سپس اقدام به خرید کنید. در این مطلب قصد داریم چند مدل از انواع ماساژور دستی و پرتابل را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

ماساژور دستی و پرتابل

ماساژور دستی و پرتابل

صندلی ماساژور کامل‌ترین و پیشرفته‌ترین مدل از دستگاه‌های ماساژور است ولی دو عیب کلی دارد. یکی اینکه هزینه خرید آن‌ها بالا است و دوم اینکه قابل حمل نیستند و نمی‌توان آن را به همراه خود به هر جایی برد. درست است که دستگاه‌های ماساژور دستی و پرتابل تمامی کاربردهای صندلی‌ها را ندارند ولی این دو عیب بیان شده را نیز شامل نمی‌شوند. شما می‌توانید با صرف هزینه‌ای کمتر ماساژوری همراه برای خود خریده و از فواید آن بهره‌مند شوید. همراه ما باشید تا با چند مدل از این ماساژورها آشنا شویم.

ماساژور سر:

واقعا این نوع ماساژور برای همه نیاز است. امروزه کارهای روزانه به شکلیست که نیاز به تفکر زیاد دارد به همین دلیل هم سردرد تبدیل به یک درد همیشگی شده. اگر می‌خواهید بعد از یک روز کاری احساس راحتی را به خود هدیه دهید این ماساژور را خریداری کنید تا با ماساژ سر به اوج آرامش در کاستی از زمان برسید. نمونه‌ای این نوع ماساژور را مشاهده می‌کنید:

ماساژور سر

این ماساژور می‌تواند سر و چشم‌ها را به صورت همزمان ماساژ داده و شما را از بیماری‌هایی مانند سردرد، سنگینی بالای سر، فشار خون، خماری، گیجی، بی‌خوابی و استرس در امان نگه دارد.

می‌توانید این ماساژور را بر اساس اندازه سر خود شخصی‌ساری کنید و از یک ماساژ اصولی لذت ببرید. اطلاعات بیشتر در مورد این ماساژور در لینک زیر:

ماساژور پرتابل سر

ماساژور پرتابل برای پا:

حتما شما هم اصطلاح پا قلب دوم است را شنیده‌اید. پاها به دلیل اینکه وزن بدن را در طول روز تحمل می‌کنند و در تمامی فعالیت‌ها نیز شرکت دارند بیشتر در معرض خستگی قرار می‌گیرند. یک ماساژور پای خوب می‌تواند این خستگی را از بین برده و پاها را از آسیب‌های جدی در امان نگه دارد. اگر در طول روز به پاهای خود زیاد فشار می‌آورید حتما یک مدل از این ماساژورها را خریداری کنید.

ماساژور پرتابل برای پا

این نوع ماساژور علاوه بر ماساژ پا عملکرد گرمایشی نیز دارد. چند نوع ماساژ به صورت همزمان در این ماساژور انجام می‌شود از جمله ماساژ کف پا با گویو ماساژ و فشار هوا در پاشنه پا.

برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد این ماساژور به لینک زیر برید:

ماساژور پرتابل برای پا

کوسن ماساژ:

این نوع ماساژور دستی و پرتابل محدود به یک نقطه از بدن نیست و می‌توان با آن نقاط مختلف را ماساژ داد. از جمله این نقاط می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گردن
  • کمر
  • پا
  • قفسه سینه
  • باسن

اگر از ماساژور کوسن استفاده کنید از مزیت‌هایی مانند: رفع خستگی، رفع گرفتگی ماهیچه، افزایش گردش خون و احساس آرامش شدید بهره‌مند خواهید شد. همانگونه که در عکس نیز مشاهده می‌کنید استفاده از این ماساژور بسیار آسان است کافیست که کوسن را در محل مورد نظر قرار داده و دکمه شروع را بزنید. تفاوتی ندارد که در حال انجام چه کاری هستید ماشین سواری می‌کنید یا در محل کار خود مشغول کارهای روزانه هستید، در هر زمانی می‌توانید از این ماساژور استفاده کنید.

ماساژور دستی : کوسن ماساژ

از امکانات این ماساژور می‌توان به: امواج نورانی گرمایی، استفاده از ۸ گوی ماساژ، ماساژ مالشی، اشعه مادون قرمز و قابلیت اتصال به فندک ماشین اشاره کرد.

اطلاعات بیشتر در لینک زیر:

کوسن ماساژ

مینی ماساژور:

این ماساژور دستی و پرتابل را می‌توان همیشه و در همه جا استفاده کرد. مزیت آن این است که تمامی نقاط بدن را می‌توان با آن ماساژ داد. از این نوع ماساژور برای ماساژ دادن سر، صورت، شانه‌ها، غدد لنفاوی و تمامی نقاط نرم بدن استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید همواره از فواید ماساژ بهره‌مند شوید بهتر است که یک نمونه از این ماساژور را برای خود تهیه کنید.

مینی ماساژور

اطلاعات بیشتر در مورد این دستگاه را در این زیر بخوانید:

مینی ماساژور

ما در تیم میس‌رست تلاش می‌کنیم که شما بتوانید با بودجه کم ماساژوری مناسب و کاربردی برای خود تهیه کنید. قبل از انتخاب مدل دلخواه خود حتما محصولات ما را مشاهده کرده و با مشاوران شرکت ارتباط برقرار کنید. ما تجربه چندین ساله خودمان را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.